عید اومد ولی....

عیده و امسال عیدی ندارم                   گذاشتی رفتی عزیزم من بیقرارم

عیده و امسال تنهای تنهام                   به جای عیدی عزیزم من تو رو میخوام

از وقتی رفتی غمگینه خونه                    گریم میگیره با هر بهونه

رفتی و موندم با این همه درد                 هرگز نمیشه فراموشت کرد

عیده و امسال عیدی ندارم                   گذاشتی رفتی عزیزم من بیقرارم

عیده و امسال تنهای تنهام                   به جای عیدی عزیزم من تو رو میخوام

اگر چه نیستی یاد تو اینجاست                عشقت توی قلب ماهاس

هر جا که هستی خدا به همرات               دعای خیر پشت و پنات

هر جا که رفتی خدا به همرات                   هرجا که هستی خدا به همرات

هر جا که رفتی خدا به همرات    هرجا که هستی خدا به همرات

نظرات 1 + ارسال نظر
ساهیک شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 12:59 ق.ظ http://www.tabar.blogsky.com

بادرود فراوان..من مسلمان نیستم ولی نظرمیدم..باشه!؟
خوب کمی صبر کن برمیگرده..تنهائی؟ کتاب بخون تا سروده هات کامل تر و پخته تر بشه..آفرین مداد جون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد